Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tisdag 26/5

Publicerad 2009-05-26 15:25:46 i Vardagligheter

Har legat i trädgården pluggat hela förmiddagen.
Det har varit galet varmt så bikinin var på och om jag blundade riktigt hårt kändes det nästan som jag var tillbaka här:


Ok, kanske inte riktigt men jag avslutade pluggandet någon nyans brunare iallfall.
Mamma och moster kom förbi på lunchen och vi åt goda sallader från Bredbar i solen. Mysigt!

Nu ska jag ta en sväng med Allan sen är det snart dags att åka iväg och jobba!

Fick precis mail från min ekonomilärare och vi är nu godkända i del ett av inlämningsuppgiften!
Bara några små justeringar sen ska nog tvåan sitta som en smäck den med!

Ha en bra kväll sötnosar! Kram!

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-05-26 18:49:51

Ser inte helt fel ut det där men här har ju varit såååå skönt också precis som du skriver.



Kul att det gick bra med ekonomin!



Ha en riktgit skön tisdagskväll!



Kramar

Anna

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-05-26 19:52:20

Än en gång grattis! Snart klart för terminen eller för alltid?



Skönt att du kunde vara ute idag och fick din bränna påbättrad!



Kramar

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-05-26 19:52:37

Än en gång grattis! Snart klart för terminen eller för alltid?



Skönt att du kunde vara ute idag och fick din bränna påbättrad!



Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-27 10:52:33

Anna: Ja, man längtar tillbaka, men den svenska sommaren är som sagt inte fy skam den heller! ;-)



jätteskönt! Nu är det "bara" två tentor och en inlämningsuppgift kvar!

KRAM



Ann-Louise: Tack! Snart klar för terminen! Har tre terminer kvar sen...



Det var superskönt och precis vad jag behövde! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela