Em

Så som jag ser det. Simple as that.

När knoppar brister.....

Publicerad 2009-05-06 22:04:51 i Vardagligheter

Jag förstår inte var all denna tid tar vägen..
Vips så var det onsdag liksom.
Terminen rasar iväg och istället för att sitta med näsan djupt i en ekonomibok som jag borde, far jag runt hit och dit och jobbar här och där. Så även idag. Och i morgon.

Jag måste skärpa mig!
Men imorgon börjar jag sent så då blir det både plugg och träning. Lovley!

Tog med mig Allan på en promenad i parken nu på kvällskvisten och fick för en gångs skull med mig kameran.
Det är så vackert just nu! Väldigt vackert men väldigt mycket pollen!



Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-05-06 22:41:04

Snyggo bilder=)



Ja dålig service är kasst. Borde vara en Emelie på alla restauranger och fik=)



Sov så gott. Kraam

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-05-06 22:41:24

Snyggo bilder=)



Ja dålig service är kasst. Borde vara en Emelie på alla restauranger och fik=)



Sov så gott. Kraam

Postat av: Lisen fisen

Publicerad 2009-05-06 23:37:07

Duuu hamstern, igår fick jag hålla i Allan o det gick skit bra :D Han lyssnade till o med på mig o tittade på mig :D...Fast jag bara är en tönt. Haha! Nej sen så hoppade vi över dom där röda grejerna i drömparken du vet? hohi. Jag gillar Allan! Hoppas du mår bra! Kraaaam

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-07 06:50:52

ja, var tar tiden vägen?! Vekar som om du hade en najsig valborg! Stackare, tänker på dig bland alla elaka pollen gumman! saknar dig med juh!

Kramisar.

Postat av: jessi

Publicerad 2009-05-07 07:17:08

vackra bilder du tagit, det är en ljuvlig tid nu!



Det låter som full rulle hos dig, men det är tur att du har Allan så du kommer ut på härliga promenader!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-07 14:29:45

Madeleine: Tack! =) Ha,ha.. jag vet inte det jag, men jobbar man med service får man väl försjutton bjuda till lite! Kram



Lisa: oj,oj- var du stolt då? ;oP Jag mår finemang! Hoppas att allt är bra med dig med sötis! Kram



Linda: Jodå vi hade det kanon! Det där jäkla pollenet blir jag tokig på går runt som i en dimma för att linserna blir aldeles suddiga typ! =/

KRAM vännen



Jessi: Tack! Jag glömmer oftast ta med mig kameran när jag är ute och går men för en gångs skull kom jag ihåg den! ;-) Kram

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-05-07 20:03:56

Vilka härliga bilder du bjuder på! Ser ut som att du & Allan hade en riktig mys-promenad. Här blåser det storm idag så promenaderna med Ludde är inte så värst sköna direkt...



Hoppas du har en mysig kväll, kraaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-08 22:33:42

Miia: tack sötnos! Brrr- låter inge vidare, hoppas att blåsten ger med sig! Kram

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-05-12 17:42:24

Så fina bilder! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela