Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Handlingsförlamad...

Publicerad 2009-11-17 17:49:34 i Vardagligheter


Ute regnar det och jag verkar inte få ett jota gjort idag. Har kört fast i pluggandet och känner bara för att dra täcket över huvudet. Jag hatar såna här dagar då jag känner mig smått handlingsförlamad.
Malin släpade iallfall med mig ut på en springtur i eftermiddags, väldigt skönt även om vi såg ut som två dränkta katter och hade lera långt upp på ryggen när vi kom tillbaka!

Pepparkakskryddan som både jag och Anna föll som furor för på CE är invigd.
Pepparkakskaffe- ny favorit i väntan på adventspiff, glöggmys och snöflingor stora som lovikavantar...

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-11-17 20:29:54

Visst blir det supergott att dutta i lite pepparkakskrydda i kaffet, jag får så mycket julkänslor så jag tror att jag är jultomten här hemma i soffan, fast jag inget skägg har - Haha ;-)



Hoppas du får en bättre morgondag, fast det var ju onekligen duktigt och hurtigt att du begav dig ut och sprang!



Kramis

Postat av: jessi

Publicerad 2009-11-17 21:11:45

måste nog testa ert kaffe, verkar ju vara gott!



KRAM

Postat av: jessi

Publicerad 2009-11-17 21:11:49

måste nog testa ert kaffe, verkar ju vara gott!



KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-17 22:22:16

Anna: Ja, det var verkligen en höjdare och julbarometern tog flera skutt uppåt!



I morgon måste jag ta mig i kragen och göra klart för min inlämning på fredag. No options!

Skönt med lite frisk luft var det iallfall och mycket lättare med en god vän vid sidan!

Kram



Jessi: Gör det! Supersmarrigt tycker jag! Kramar

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-11-17 22:34:15

Ta nya tag så kommer det nya krafter ska du se!!



Undrar om den pepparkakskryddan finns i STHLM?? Blir sugen att prova!



Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-18 09:50:34

Ann-Louise: ja, idag är det en ny då så nu jäklar! ;-)



Det gör den säkert! Supersmarrig är den iallafall!

Kram

Postat av: Therese

Publicerad 2009-11-18 10:17:26

Nu måste jag ju oxå testa detta kaffe, man blir ju såå nyfiken nu när både du och Anna tycker det är supersmarrigt..=)

Hoppas allt känns lite bättre idag och att pluggandet lossnat, om inte annat så var du sjukt hurtig som var ut och sprang i regnet.. Stor eloge till dig vännen!!

Mmm har hänt en hel del kan man säga, känsloran snurrar likaså tankarna MEN kommer klara detta och bli starkare än någonsin!! =)

Tack för din fina kommentar..

Ta hand om dig så hörs vi snart.. Kramar

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-11-18 19:52:49

Ja jag vill oxå ha solen tillbaka, om än bara för en dag :-D Då skulle man kunna ladda om lite hihi.

Ha en bra lilllördag sötis!

KRAAAAAMIZ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela