Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Lördag

Publicerad 2009-11-21 19:39:54 i Vardagligheter



Hemma igen efter två dagar i Gävle. Studiebesök och föreläsningar avklarade.
Smet hem lite tidigare för att få njuta av de underbara solen, men i stället för att ge mig i väg på en promenad som planerat la jag mig i sängen, läste nya Plaza Interiör och somnade (det snygga svart gula omslaget till trots)Inte riktigt planen men jag tog mig i kragen och stack ut på en kort springtur när jag vaknade istället så jag har fått lite frisk luft iallafall.

Ikväll blir det slappa i soffan och svenne banan middag i form av tacos.
Tror faktiskt att glöggflaskan också åker fram... Jag har riktig jullängt just nu och igår åt jag årets första lussekatt som sköjdes ner av årets första julmust! Obeskrivligt gott!
Ha en skön kväll sötisar! Kram

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2009-11-21 20:04:46

söt blogg

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-11-21 23:04:17

Hej, hur går det med studierna? vilka kurser läser du nu? jag beundar dig som är så flitig med närvaro på Fastighetsrätten. Jag ska se om jag kan ordna de sista tentorna du inte fått. Jag blev registrerad för 3 v sedan och har nu jobbat ett tag, det är verkligen tufft i början, har ännu inte fått in ngt eget att sälja, men jag hoppas att det kommer så småningom, har varit på ett intag och hoppas det blir försäljning, tyvärr så är det en väldigt lugn period just nu. Du får ha det så bra så hörs vi!

Kram Jeanette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela