Em

Så som jag ser det. Simple as that.

New hair colour.

Publicerad 2009-11-27 15:17:43 i Skönhet och sånt


Här är håret plattångat- ovanligt då jag nästan alltid har lite lockar annars.

Igår var jag på ett mycket efterlängtat besök hos min frisör.
Risiga toppar putsväck och en helt ny varmare brun färg blev resultatet.
Känns väldigt fräscht och jag är supernöjd.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt alls. Har känt mig lite halvrisig faktiskt.
Men snart är det dags att kamma till sig och hoppa ur mjukisbyxorna.
After work står på schemat för att fira in helgen!
Ha en skön kväll raringar! Kram

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-11-27 22:25:59

Superfint! Fast det var ju väntat :) KRAM

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-11-28 16:52:52

Snygging! Vad ovanligt att se dig med plattat hår, men du passar i både och. Kul med variation!



KRAAAM

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-11-29 21:11:47

Skitsnyggt!

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-30 14:49:04

Tack sötnosar! Kram

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-12-04 13:19:08

Hej! Vad fin du blev i håret! Jag har också färgat mitt hår nyligen, från blond till ljusbrunt, alltid kul att förändra sig lite.



Jag sitter här på jobbet nu och har med mig tre tentor i Fastighetsrätt som jag tänkte scanna in och maila till dig någon gång under dagen. Har inte försökt ge mig på scannern hemma ännu:)

Hoppas det går bra med studierna!

Jag har även gamla tentor i skatterätten också om du ev vill ha, vilken skola läser du den på?



Kram Jeanette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela