Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tisdag

Publicerad 2009-11-03 19:21:04 i Vardagligheter


Detta härliga väder var som bortblåst idag. Grått och blåsigt är det istället!

Sötaste Petra undrade om jag fortfarande låg och krälade i skogen! Haha!
Det gör jag inte, även om jag gärna faktiskt hade gjort det.
Fy sjutton vad kul det har varit!
Jag lär mig alltid supermycket när vi åker ned till Git och tränar!
Blir fler "bootcamps" framöver, var så säker!

Både jag och Allan är trötta och slitna efter allt klättrande i de branta Lerumsskogarna.
Min jäkla förkylning verkar inte vilja ge med sig heller...

Börjar bli less nu, jag vill ju träna!!! Jag längtar faktiskt till gymet..

Igår var jag barnvakt till Sigge, mysigt och lilla herrn var dessutom på mycket bra humör!
Därefter var jag på en informationskväll på Sundbybergs tjejjour.
Vi var där för att få information och tips inför ett eventuellt kommande projekt...

Nu ska jag slänga iväg en beställning från H&M´s vår kollektion och sen blir det Tv-soffan.
Om jag nu lyckas maka på min älskling som ligger där och sover som en klubbad säl...

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-11-03 22:07:53

Finns nästan inget bättre än att vara på gymmet:) På gott och ont:)



Snart ses vi!!!KRAAM



Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-11-03 22:07:54

Vilken fin höstbild! Trist att vi inte har sånt väder bara..



Så du har skickat efter en beställning ;) Funderar också på att beställa redan nu... 10% rabatt och ett presentkort på 50:- lockar en hel del, haha!



Kraaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-06 11:56:58

Madeleine: Om man är i "rätt" fas och har kommit över tröskeln så är det underbart- annars hemskt och jobbigt! ;oP



Ska bli så himla kul!! Bara en vecka kvar ju! Kram



Miia: Tack, just nu känns den vääldigt långt borta..



Det gäller att passa på. Godbitarna brukar ju försvinna snabbt! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela