Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Vackert för ögat och en fröjd för gommen!

Publicerad 2009-11-16 16:10:27 i Bloggdate




Dessa smarriga sallader och bubblig dryck bjöd finaste Katta på i lördags.
Vackert och underbart gott- bättre kan det ju inte bli!
Jag kommer garanterat att apa efter detta nästa gång det vankas middagsgäster här hemma på vinden!
Tack än en gång Katta för den goda maten och för att du bjöd in oss till er mysiga lya!


Nu ska jag dyka ned i beskattningsböckerna igen! Ciao!

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-11-16 19:04:14

MMMMM det var verkligen sååå gott, jag ska också apa efter det någon gång, Übergott!



Hoppas det gick bra med beskattningen och att du får en mysig kväll!



KRAAAAAAAAAAM

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-11-25 17:53:05

Härliga sallader och tilltugg. Mums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela