Em

Så som jag ser det. Simple as that.

All eyes on: hemtenta....

Publicerad 2009-10-07 14:43:28 i Vardagligheter


Kickade igång den här onsdagen med en promenad och sen var det dags för ett benpass på gymet med lillasyster.
Måste bli bättre på att ta mig till gymet...
Har varit hemskt dåligt med träning på sista tiden!
Förkylningar, jobb och skolarbeten har satt käppar i hjulet för mig och det är inte OK.
Jag vet ju hur bra jag mår av min träning så från och med nu måste jag planera och prioritera.

Nu ska jag vara grymt osocial resten av dagen och kvällen.
Hemtenta står på agendan. Nothing else.
Har iallafall kommit en liten bit på vägen så det står inte helt stilla i hjärnkontoret idag iallafall!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela