Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Andas ut..

Publicerad 2009-10-11 17:42:08 i Vardagligheter


Bild: recept.nu
Äntligen har jag landat i Tv-soffan efter ännu en fullbokad helg.
Föreläsningar och gruppredovisning i Gävle, mysig tjejmiddag med gamla kollegorna och sen upp tidigt i morse för hundträning i en regnvåt skog.
Phu!
Älsklingen står och lagar middag. Stuvade makaroner med falukorv och hemgjorda köttbullar!
Mums!
Ikväll ska vi inte göra många knop. Bara vara.

Hoppas att ni har haft en bra helg! Kram

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-10-11 21:29:11

Vilken effektiv helg du haft tjejen:) Hoppas allt går bra med pluggandet, snart tenta kanske?



Hur gått är det inte med stuvade makaroner och hemmagjorda köttbullar. Har nog inte ätit det på år och dagar....



Sov gott

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-11 22:36:10

ÅH smaskens med stuvade mackisar o korv / bullar!! Min hane hade fixat Lammentricote med jordärtskockspuré ( från eget land) och kantarell o ädelostsås! kan inte klaga på det heller kan jag säga! smaskens. NU räknar jag dagarna. känns helt busigt på nå´t sätt ha,ha! vi hörs i veckan så kan vi känna av vad vi känner för att göra! vad skönt att tentan kändes som omden gick bra.

massa me kram.

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2009-10-11 23:07:21

Det är så himla gott att ha oplanerad tid!

Hoppas du ha fått hämta krafter & är full av energi inför en ny vecka.



Massor med kramar Anna

Postat av: Mia ☆

Publicerad 2009-10-12 10:09:30

Det där såg gott ut :) Men makaroner med korv och köttbullar lät inte alls dumt det heller!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-13 08:33:11

Madeleine: Ja, minstsagt... ;-) Har ingen tenta än på ett tag, blev ju klar med hemtentan i ledarskap förra veckan och hade gruppredovisning i fastighetsrätten när jag var i Gävle! Så nu är det hederligt pluggande i fastighetsrätten som gäller och ett mindre grupparbete i ledarskapen!Helt OK!



Det var väldigt gott kan jag säga! Mums! Kram



Linda: Våra killar kan dom! Snacka om att vi är bortskämda med god mat! Kram söt



Anna: Ja, supeskönt!! Helgerna i Gävle är minst sagt intensiva... Rena rama korvstoppningen!



Tack söta du, önskar dig detsamma! Kram



Mia: Det var supersmarrigt!=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela