Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Torsdag

Publicerad 2009-10-29 22:27:54 i Vardagligheter



Oppositionen är inlämnad och några timmars jobb är avklarade.
Finaste Malin mötte upp mig efter jobbet. 
Tillsammans gick vi till torget där de hade ljuskväll och sålde marschaller till förmån för bröstcanser fonden, självklart köpte vi varsin och ställde på fontänkanten.
Det var väldigt vackert med alla ljus som brann i mörkret...

Sedan landade vi i fotöljerna på ett fik med en stor kopp te och en kanelbulle i handen.
Snickesnackade oss igenom allt mellan himmel och jord och gick sedan hem till mig och käkade middag.
Lite bakvänd ordning kanske men mysigt ändå!

Snart väntar sängen, jag är fortfarande inte riktigt kry.. 
I morgon ska jag nämligen i väg på en liten resa så nu är det vila, vila, vila...

Och ett ton c-vitamin!
Kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2009-10-30 09:03:07

ha en trevlig resa och hoppas du inte har det allt för ...tight... längre fram.



Kram

Postat av: Milla

Publicerad 2009-10-30 09:41:05

Verkar som om mina kommentarer inte vill fastna på din sida...



Jo, ville bara säga; ha det så skoj med Allan på resan! Andas mellan pluggandet och alla måsten. Hör av dig när du känner att du vill.



Kram

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2009-10-30 12:32:29

åååh du är så vacker tycker jag!!



KRAMAR

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-10-30 15:31:12

Hoppas du får en rolig resa och att du blev piggare av c-vitaminerna. Kan göra susen ibland. Min dotter dricker pressad citron...



Happy Halloween



Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-10-30 17:41:26

Vad fint det lät med ljuskväll på stan! Fika med vänner är nästan det bästa med livet tycker jag!



STOR KRAM! Ha en mysig helg sötis!

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2009-10-30 19:45:30

Hoppas du mår bättre idag!



kramen

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-10-30 20:27:19

Låter som en supermysig dag! =)



Trevlig helg raring, kraaaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-30 21:25:58

Milla: Tack! Jag har svarat i din blogg gummsan! Kram



Petra: OJ, vilken komplimang! Tack snälla fina Petra! KRAAAM!



Ann-Louise: Tack snälla! Får prova det, men det låter väääldigt... surt! ,-)



Tack detsamma, hoppas du får en skön helg med dina nära och kära! Kram



Jessi: Det var väldigt vackert! Och för en bra sak dessutom! Ja, det är helt klart en av de härligaste bitarna av livet tycker jag med!



Detsamma till dig! Kramar!!



Anna: Tack snälla! är väl ungefär samma lika, tyvärr.. =/ Men jag väljer att inte låtsas om det ;oP Kram



Miia: Det var jättemysigt!

Tack detsamma! Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela