Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Sunday

Publicerad 2009-10-04 21:15:14 i Home Sweet Home


Hatthylla- egenhändigt ihopsnickrad av Ikeapryttlar och kroklist från Bruka.



Hupp! Vad denna söndag har rasslat iväg!
Har hunnit med några timmars jobb, hundträning och städat bilen inför morgondagens besiktning.
På ett sätt är det väldigt skönt att helgen är över.
Därmed även stadens årliga oktoberfest till ända och vi får äntligen sova gott om nätterna igen.
Med risk för att låta som en tant men- hur jävla högt får man spela egentligen?
Sängen har nästan flyttat sig på sig av bas tonerna... =/

I veckan var jag ju en sväng i Uppsala för att  letad efter en högblank kroklist från Bruka till hallen.
Den har varit slut överallt men på butiken Myrra fanns ett endaste litet exemplar kvar och det fick givetvis följa med hem!
Hann även med en sväng på underbara Våla Magasinet där jag drömde mig bort bland Barcelona fåtöljer, Random Light lampor och massa andra designer godingar...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ägna mig åt en bok om panträtt! Exciting! ;-)
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-10-05 22:04:59

Vilken tjusig hall, tänk att allt i vitt är så snyggt=)



Skönt att det rullar på med pluggandet, lite lättare att få något gjort på hösten tycker jag. Ingen sol som lockar då.



Kraam kraam

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-05 22:35:05

Madeleine: Tack! Jag är jättenöjd med resultatet!



Ja, det är mycket lättare att få flyt nu! Och sen kanske det hjälper lite att jag gillar ämnena en aning mer än ekonomin? ;oP



Kram på dig sötnos!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela