Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Knowledge.

Publicerad 2009-10-27 20:21:16 i Vardagligheter


Den som vet mest när den är gammal vinner!

Har jobbat halva dagen idag och andra halvan har ägnats åt en opposition på ett arbete i ledarskap.
Det är sista uppgiften i kursen och jag måste säga att den har varit väldigt rolig och lärorik!
Nästa vecka ska jag börja en ny kurs och kruxet är att jag inte vet vilken..

Har två att välja mellan nämligen...
Pedagogik-möte mellan människor eller Fastighetsköp och beskattning.
Ingen av dom måste jag läsa för registreringen i mitt framtida yrke.. Att det blev dom är mest ett resultat av en felaktig planering från min sida... Men, men inget att hänga läpp för- kunskap är ju makt ;-)

Nä nu ska jag ordna en kopp te och slänga mig i soffan! Puss raringar!

Kommentarer

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-10-27 20:25:10

Godkväll! Har precis mailat iväg en inbjudan till bloggträffen till alla men jag hittar ju inte någon mail till dig. Är jag helt blind tro? Kraam kraam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-28 19:02:31

Haha.. nä du är inte blind, det är bara jag som är lite hemlig! ,-)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela