Em

Så som jag ser det. Simple as that.

TGIF!

Publicerad 2009-10-16 15:11:42 i Home Sweet Home



Phu! Lägenheten är städad och den rätta fredagsfeelingen börjar sakta infinna sig.
Ikväll sitter vi bänkade framför Idol och till middag blir det älsklingens chiligryta (som har stått och puttrat på spisen halva natten) med gräddfil och något smarrigt bröd! Inte illa att vara sambo med en kock i bland! ,-)

I morgon kommer finaste Linda och hälsar på!! Då är det jag som står för matlagningen! Har inte riktigt bestämt vad det blir än men jag har några favoriter på lut...

Nu ska jag fortsätta skriva på grupparbetet i ledarskap. Det ska vara inlämnat om en vecka och vi har inte alls kommit så långt som vi borde. Halva gruppen kom precis på att de inte skulle fortsätta kursen- Tack för den televerket.. Ja, ja.. man kan inte styra över andras beslut det är bara att lägga manken till och försöka få ihop det ändå!

Ha en fortsatt härlig fredag! Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-10-16 15:45:21

Kul med en hemma-hos bild från er fina lägenhet, var ett tag sen nu! Mattan ser urmysig ut. Gillar verkligen ryor ;)



Er fredagsmiddag låter urgod, mm... Här blir det nog något kött med ugnsrostade rotsaker som tillbehör.



Happy friday! Kraam

Postat av: linda

Publicerad 2009-10-16 15:49:24

Hej hopp min kära vän! Du behöver ju inte laga mat, det kan vi ju göra tillsammans juh!

Nu är jag laddad till tänderna!! fy fanken vad roligt det ska bli att ses :) så,så läääänge sen!!!



Vi ses imorgon! Pussen.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-16 17:04:20

Katta: Vad roligt att du tycker det! Får bli bättring på den fronten med andra ord! Mattan är mysig och varm för fötterna! Nackdelen är väl att den är ganska svår att hålla ren. Nästa gång bli det en variant med kortare lugg!



Er middag lät inte så tokig den heller-yummi!



Detsamma raring! kram kram



Linda: Nehe du fröken! Jag lagar mat och du sitter och sippar vin och bara tar det lugnt- that´s the deal! Ska bli superkul hjärtat, har saknat dig massor! Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-10-16 22:09:32

Vad skönt med fredagsstädad. Här hemma är det kaos med tanke på köket...men men bättre blir dte väll:)



Fint ni har det hemma, skulle gärna se mer:)



KRAAM

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-10-16 22:44:37

Perfekt att börja helgen med en nystädad lägenhet, samma sak hemma hos oss denna kväll =)



Kul med en hemma hos-bild! Älskar er snygga matta & ert snygga soffbord - me like!!!



Ha en trevlig helg nu! Kraaaaam

Postat av: jessi

Publicerad 2009-10-17 11:33:36

Lycka till med grupparbetet, låter intressant att läsa om ledarskap!



Fin matta ni har, jag skulle också vilja ha en liknande går matta. Var har ni köpt den?



KRAM

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-10-17 12:36:51

Så skönt med helg! Hoppas allt går bra med grupparbetet, surt när planerna blir omkastade.



Önskar dig en trevlig kväll med Linda.



Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-18 21:49:02

Madeleine: Usch, jag vet hur jobbigt det är med hantverkare hemma! Men skönt när det är färdigt!



Tack snälla.. Får bättra mig på hemma hos bilderna!

Kram



Miia: Jupp! En perfekt start! Tack snälla söta! Kram kram



Jessi: tack snälla, det är jättekul! Mattan kommer från en mattbutik som jag inte riktigt kommer ihåg vad den heter men den ligger i Erikslund, Västerås!

Kram



Ann-Louise: Tack, jag hoppas att i ska hinna få ihop det trots avhoppen!



Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela