Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Projekt hall påbörjat...

Publicerad 2009-09-29 21:29:39 i Home Sweet Home


En liten bit på vägen i projekt hall. Egenhändigt hopsnickrad hatthylla av högblankt hyllplan,
Ekeby Bjärnum hyllkonsoler och grundtal stång-Allt från Ikea.

Hej hopp!
Har varit rena rama torkan här på bloggen över helgen men jag har helt enkelt inte haft tid!
Fullt ös medvetslös på högskolan i Gävle vill jag lova.
När jag kom hem i lördags kväll hade älsklingen lagat en ruskigt god middag och lagt champagnen på kylning.
Helt underbart att få varva ned ordentligt efter timmar av föreläsningar och stora mängder blaskigt automatkaffe.
I Söndags var det full rulle igen. Tränade med Allan på morgonen, vidare på kalas för min gudson och avslutade med en smarrig födelsedagsmiddag hos svärföräldrarna!
Behöver jag säga att jag somnade innan huvudet träffade kudden?

Kvällen har jag ägnat åt Idol och ett litet hall projekt! (eller litet och litet.. var svettig när jag var klar och svor ordentligt ett tag)
Var så himla trött på vår hatthylla i ek och alla vita färdiga varianter jag har tittat på har varit för korta!
Jag vill ha ordentligt med plats!
Sagt och gjort. Ett Ikea besök igår löste problemet.
Nu fattas bara en kroklist och lite fina korgar för att hallen ska vara redo för stora vinterjackor, mössor och vantar!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-30 08:44:39

Tjusigt det blir!

Såklart att Allan tycker det är töntigt med täcke, han e ju en karlakarl.... till skillnad från Mucchie.... som ingen riktigt vet vad han är... =)

Kram

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-09-30 11:31:34

Vad kul med projekt hall! Hittar man inte det man söker, får man helt enkelt ta saken iegna händer ;) Looking good so far!



Kraaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-30 21:31:49

Malin: tack! Jag blev riktigt nöjd med mitt hemmabygge faktsikt! Haha, stackars lilla Mucchie! ,OP

Kram



Miia: Ja, jag kände att nu var det dags! Var så trött på ekhyllan att jag ville kräkas! ;-)

Tack, snälla! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela