Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Helgens bröllop!

Publicerad 2009-09-09 13:24:53 i Vardagligheter


Enkla lockar tillhör favoritfrisyren när det vankas fest så fick det bli även denna gång!



Väldigt suddigt men ni får iallfall ett litet hum om hur jag såg ut i min tärnklänning!




Brudens otroligt vackra bukett med vita kallor, rosor och murgröna.

Halloj på er!
I lördags vankades det ju bröllop och min vän Milla blev fru!
Det var väldigt häftigt och annorlunda, eftersom de inte alls ville ha ett traditionellt bröllop (bortsett från vigseln i kyrkan då). De fick precis det lättsamma "rockstar" bröllop de ville ha och vi hade en fantastisk dag med underbart väder trots att det var lovat regn! 
Jag höll mina tärnnerver i styr och lyckades både hålla tal under middagen och låta bli att snubbla i kyrkan!
Festen gick i musikens tecken då de båda är väldigt musikintresserade och färgtemat var svart, vitt, silver och grönt! Många (inklusive brudparet) var tappra och höll i gång länge på dansgolvet!
Jag och älsklingen trillade hem vid halv fyra snåret- trötta och en aningens ont i fötterna efter att ha trippat runt i höga klackar hela dagen! (Jag alltså- inte älsklingen ;oP)

Tack snälla Milla & M för att vi fick vara med och dela er stora dag!

Det blev tyvärr inte så många bilder.. kameran glömdes bort i stundens hetta och eftersom jag inte har frågat övriga inblandade om de vill vara med på bloggen får ni helt enkelt nöja er med dessa bilder!

Nu tillbaka till pluggeriet och ledarskapsböckerna!

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-09-09 17:37:58

Såå vacker du var på bröllopet o så fina festliga kläder, smycken hår o smink!



Kul med annorlunda o speciellt bröllop!



KRAM

Postat av: jessi

Publicerad 2009-09-09 17:38:20

Såå vacker du var på bröllopet o så fina festliga kläder, smycken hår o smink!



Kul med annorlunda o speciellt bröllop!



KRAM

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-09-09 18:04:47

You looked FAB!!

Vad roligt att allt vart lyckat, o de va väl ett kanon September väder dessutom. KUL!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-09 18:05:42

Jessi: Tack snälla söta Jessi! Blir nästan lite generad ;)

Jättekul när någon vågar vara lite annorlunda tycker jag! KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-09 18:08:10

Zandra: Tack raring, vad gullig du är! Så himla skönt att regnet höll sig långt borta och att solen valde att titta fram iallafall! Kram

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-09-09 18:46:06

Wow vad vacker du var och kläderna var så fina, gillar färgen!



Kul att allt gick bra och att alla fick en trevlig kväll!



Lycka till med pluggandet.



Kraam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-09 19:30:04

Ann-Louise: Tack snälla! Vad glad jag bli av alla fina kommentarer! Jag gillar också klänningen väldigt mycket! tror den blir väldigt användbar även framöver!



Sitter just nu och skriver på en teorireflektion i ledarskap.. lite klurigt att få till flytet i texten men dert blir nog bra till slut! Kram

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-09-09 20:25:50

He he! Det lät faktiskt inte alls speciellt lockande och jag är såå glad över att pluggtiden är förbi. Hade superkul under mina år på universitetet så jag ska väl egentligen inte klaga men tentor och uppsatser är jag å andra sidan helt klar med!



Å vad fin du var som tärna! Måste varit jättekul och jag skulle nog vara minst lika nervös som bruden inför ett sånt uppdrag. Klänningen lär passa urbra till både jul- och nyårsfester med tanke på den användbara färgen. Snyggt med grått!



Lycka till ikväll! Kraam

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-09-09 22:07:27

Åhhhh vad fin du var tjejen och vad kul att få vara tärna:)

Kanske ska försöka övertala syrran att dom ska gifta sig...haha



Hoppas allt med pluggandet går bra. Stor KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-10 09:51:17

Katta: Ja, jag förstår att du känner så, tentor tar verkligen kraft och energi! Jag har ju ett tag kvar om man säger så! ;-)



Tack snälla! Klänningen kommer med all säkerhet att användas igen. Helt perfekt, för det vore väldigt tråkigt med en klänning som bara hände och samlade damm! KRAM



Madeleine: Tack sötnos! Det tycker jag absolut att du ska göra, hehe! KRAM!

Postat av: Linah Andersson

Publicerad 2009-09-13 14:30:25

Gillade verkligen den fina brudbuketten! Bra inspiration om man nu frå gigta sig ngn gång=)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-15 15:00:55

Linah: Ja, visst var den fin!?! Enkel, vit och helt i min smak! Och säger som du- om man nu får gifta sig någon gång! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela