Em

Så som jag ser det. Simple as that.

TGIF!

Publicerad 2009-09-18 18:58:01 i Vardagligheter



Fredag. Började på bästa sätt med en promenad och sen en sväng på stan med älsklingen i höstsolen.
Den här tiden är verkligen fantastisk och man vill bara sitta ute och njuta av solen strålar!!

Har inte fått så mycket vettigt gjord i pluggväg idag, men har en nystädad lägenhet och tom tvättkorg-alltid något.
Älsklingen jobbar i kväll och jag ska inte göra någonting annat än att krypa upp i soffan och bara vara.
Ibland är det så himla skönt att bara få hänga med sig själv!
Blir enklaste möjliga middag- Faboulus Fish från Kelda med räkor och sockerärter. Snabbmat med stil, haha!
Iskall cola light, popcorn och mörk choklad ligger också och väntar. MUMS!

Hoppas ni får en mysig fredagskväll oavsett vad ni hittar på!
Kram

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-09-18 20:31:42

Snabbmat med stil, det gillar jag! :)

Postat av: jessi

Publicerad 2009-09-18 20:33:18

Gott med god fredagsmat o choklad!

Såg att du fått bra tips om din utbildning, det är värt mycket!



Ha det så mysigt söta du!

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-09-18 21:48:46

Skämtar du med mig? Själv åt jag Keldas Hot Thai med kräftstjärtar och wokgrönsaker, till det ett glas cola och yoghurtbröd. Haha! Trevlig helg!

Kram!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-09-19 22:00:56

Vilken god middag säger skaldjursfantasten:)



Javisst kan Ellosrabatter vara bra ibland även om man mest svär över alla dessa mail..haha



Kraam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-19 23:27:03

Mia: Yes och det går tom. snabbare än donken! ;-) Kram



Jessi: Det var inte dumt alls kan jag sägs- somnade mätt och belåten! =)



Ja, och det här tipset var värt extra mycket kan jag säga, så härligt med omtänksamma människor!



Detsamma raring! Kram



Evelina: haha..släktdrag måntro? ;-)



Madeleine: Enkelt och väldigt gott! =D



Ja, dom kan vara lite tjatiga men den här gången var det väldigt bra för plånboken! Kram

Postat av: Cicci

Publicerad 2009-09-20 12:48:54

Även det allra lättaste kan vara så gott! Jag tycker det var en riktig höjdarmiddag, men jag älskar ju räkor. 50% på Ellos var ju inte dumt. Även om jag alltid blir irriterad på alla dess mail och brev man får hem i brevlådan.



Ha en underbar dag själv!



Kram

Postat av: E

Publicerad 2009-09-20 21:38:20

Cissi: Ja, som tur är kan det ju det! Vem orkar laga värsta brakmiddagen en fredagskväll? Not me!



Jo, det kan vara väldigt tjatigt men som sagt, den här gången var det perfekt!



Tack! =) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela