Em

Så som jag ser det. Simple as that.

The dress

Publicerad 2009-09-04 22:15:39 i Vardagligheter



Det är svårt att få till en bild som ger min tärnklänning rättvisa, men det är iallafall en axelbandslös, grå klänning från Vila.  Den kommer att matchas med svarta sidenpumps från Paris Kate and I och silversmycken!


Idag har det varit fullt upp hela dagen!
Jobbade fram till klockan två sen bar det i väg till festlokalen där vi har dukat, fixat och haft oss!
Nu är klänningen struken, accesoarerna ligger framme och jag har bara en sista finputsning av mitt tal kvar.
Sen är det bums i säng för bruden och den andra tärnan trillar in här vid halv nio i morgon bitti för champagnefrukost och piffning! Det blir en lång dag men Åh vad roligt det ska bli!

Puss och kram!




Kommentarer

Postat av: Linda D

Publicerad 2009-09-05 06:28:55

Du vet att man inte får vara snyggare än bruden va?! ;-)

Kram

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-09-05 12:25:16

Vad spännande att inte bara bli bjuden på bröllop utan även att få vara tärna på den stora dagen, vilket hedersuppdrag =)



Låter som en perfekt kombo till klänningen. Hoppas på bilder från bröllopet senare så jag får se både dig och bruden =)



Hoppas ni får en strålande dag! Kraam

Postat av: Linalotta

Publicerad 2009-09-05 16:37:32

Ååå du har säkert en underbar dag!!

Supersnygg klännning...



Många kramar

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-05 20:07:53

Så fin du kommer att vara! ( fast det är du ju jämt ;)

Lycka till med talet och allt.

kramisar.

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-09-05 22:04:07

Hoppas att ni har en toppen dag och jag kan tänka mig hur fin du är i den dressen:)



Kraam

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-09-06 11:42:28

Hoppas att allt gick bra och att du hade en kul dag med bröllopet!



Längtar efter bilder, du måste varit urtjusig i din klänning.



Kramis

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-09-07 12:34:15

Så kul att du varit tärna. :) Är säker på att du var fantastiskt vacker i klänningen. Kanske kommer det en bild...



Kram snäckan

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-09-07 15:02:59

Ojoj vilken klänning, med den måste du ha gjort en succé som tärna :-)

Hoppas helgen vart super bra och att du bjuder på några kort i dagarna.

Kramiss

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-07 22:25:11

Linda D: Haha! Ingen risk, bruden är alltid vackrast! Kram



Katta: Ja, det är verkligen en ära!

Blev tyvärr inte så många bilder som jag hade hoppats på det var så mycket annat att tänka på, haha! Kramar!



LinaLotta: Tack snälla! Kram



Linda: Tack vännen! Det gick bra, men det var nervöst! PUSS



Madeleine: Tack raring, vad gullig du är! Kram



Ann-Louise: tack snälla! Det gick finemang men det blev tyvärr inte så många bilder fast någon ska jag nog kunna skaka fram! ;-) Kram



Josefin: Jättekul!! Tack snälla! Kram



Zandra: Tack sötis! Någon liten bild ska jag nog bjuda på! ;-) Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela