Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Weather business

Publicerad 2009-09-24 22:13:25 i Vardagligheter


Allan ser fundersam ut...
Idag har det varit minst sagt varierande väder här i småstaden.
I morse var det strålande sol och kall, klar luft.
På förmiddagen låg jag en stund på spikmattan och slumrade till av regnsmatter mot rutan.
Eftermiddagen spenderades på jobbet och där kunde jag skymta både mörka moln och blåsväder genom rutan!
Hösten i sitt nötskal kanske men jag kan tycka att det är ganska mysigt!

Efter jobbet blev det en långpromenad med Allan i kopplet och Fyrvaktaren i lurarna.
Jag älskar Camilla Läckbergs böcker och med Katarina Ewerlöf som uppläsare bli det verkligen full pott!

Nu ska jag lämna TV soffan och packa väskan. I morgon bär det nämligen av till Gävle igen.

Sov gott vänner! Kram

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-09-24 22:32:14

Hej Emelie!

Hoppas allt är bra och at studierna går framåt. Jag ska försöka lära mig hur min scanner funkar i helgen och sedan försöka få i väg lite gamla tentor till dig! Ha det så bra i Gävle i helgen, vad duktig du är som tar dig dit så ofta!

Vi hörs! Kram Jeanette

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-09-24 23:45:01

What?! Ska du också till Gävle ihelgen?! Hade jag ingen aning om :P Vi åker ju dit imorgon bitti. <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-25 09:43:01

Jeanette: Allt är fint med mig och just nu känns det som pluggandet går som det ska -skönt!!

Du är så gulligt! Känn ingen stress över tentorna, ta det någon dag om du har tid över!



Tack- det är väl lika bra att ta sig dit varje gång nu när man hört om mardrömstentan... Det borde ju öka oddsen en aning iallfall! Kram



Lillasyster: Oh, yes I know! Ge karln en lyckospark där bak från mig! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela