Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Ingen rutin alls.

Publicerad 2010-12-16 19:07:06 i Vardagligheter





Även om det är mycket fokus på jobb och skola just nu har jag faktiskt hunnit med att hänga lite med de här sötnötterna och deras fantastiska mamma! Underbart!

Hej på er!
Och hej vilken dålig rutin det är på bloggandet här!
Får allt bli lite skärpning tror jag bestämt!
Pja, just nu kretsar mitt liv ganska mycket kring skolan och resultatet på den (förhoppningsvis) sista tentan jag skrev för snart två veckor sedan. Behöver jag säga att jag kollar inboxen ungefär sjuttioelva gånger per dag?
Snart spärrar dom mitt mailkonto pga. olaglig överinloggning!
Har även lite småpanik över vår sista inlämningsuppgift som skall vara inlämnad 7:e januari. Just nu känns det väldigt, väldigt, väldigt långt borta. Jag ska även passa på att ta tillfället i akt att tala om att detta inte beror på mig. Jag började nämligen tjata på mina grupparbetskamrater att vi skulle sätta i gång redan i AUGUSTI.
Men icke!
Well, jag jobbar ju faktiskt som allra bäst under press men ni kan väl vara snälla och be en stilla bön så här i jultider för att PressDeLux också funkar lika fint?

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2010-12-23 16:35:21

Vill önska dig en riktigt GOD JUL!!



KRAMAR (och lycka till med uppgiften)

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2011-01-01 22:00:55

Önskar dig ett underbart 2011!



Stor kram/Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela