Em

Så som jag ser det. Simple as that.

back.

Publicerad 2010-02-15 14:34:55 i Home Sweet Home


Till och med kartongen gjorde mig lycklig!



Bloggen har gapat tom på nya inlägg i två veckor nu!
Min utlovade bättring på bloggfronten går väl så där får jag väl säga, haha!

Men eftersom det där efterlängtade paketet dök upp för någon vecka sedan måste jag ju visa er vad det innehöll! Och ja, precis som flera av er gissade var det så klart en Kartell Bourgie!
Äntligen pryder den tjusiga lampan vår tv-bänk i vardagsrummet!
Ännu ett möbeltillskott har flyttat in i samma rum men det får ni se en annan dag, kan ju inte chocka er med en bloggöverdos så här efter två veckors tystnad heller. ;-)

Nu ska jag kika in hos mina bloggfavoriter och läsa igen lite, därefter är det beskattningsrätten som ska få sig en omgång igen! Kram på er sötnosar!

Kommentarer

Postat av: Malin S

Publicerad 2010-02-15 15:00:46

Grattis till både snyggolampan nummer 1 och den fixade ekonomitentan! Vi har det finfint idag. Amy sover för tillfället och jag har avnjutit homemade tomatsoppa. Är proppmätt. Precis som det ska vara alltså ;) kramis till dig och lycka till med eftermiddagens plugg.

Postat av: Zandra

Publicerad 2010-02-15 16:39:01

Äntligen! ;-)

Super fiiiin, är själv lite sugen på en sån, får se vad som dyker upp hihi

Ta hand om dej vännen!

KRAMAR

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2010-02-15 17:37:07

Åh! Värsta supersnyggo-lampan, väldigt bra köp! Förstår att du är happy happy nu :)



Nu är jag grymt nyfiken på det andra möbeltillskottet. Show me! Kraaaam

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2010-02-15 22:50:05

Avis...nej inte alls ha, ha!!

Grattis till den fina lampan och den fixade tentan!!



Kul att se att allt går bra och att du är taggad för studierna igen, du kommer sakna det när det är över ;-)



Kram

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2010-02-16 10:45:02

Lampan är jättesnygg, grattis till ett bra köp :-)



ha en fin tisdag

Kram Anna

Postat av: Malena

Publicerad 2010-02-16 11:55:43

Oooh, tjusigt!! Ja, det är extra roligt när kartongen är fin också :)

Du har ju inte värre bloggtorka än vad jag har haft ibland... Ibland kommer livet före helt enkelt!



Hoppas att du får en toppendag!



Kram!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-19 12:23:09

Men åååååå vad snygg den är då!!!!

Kram på er

Postat av: jessi

Publicerad 2010-02-20 14:58:11

Så snygg den är, Kartells lampor är ju såå fina!!!



Hopppas du har en mysig helg!



kram

Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Publicerad 2010-03-10 20:19:39

Så läcker den är! Kartongerna är också riktigt snygga numera. :) Snyggt du har det hemma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela