Em

Så som jag ser det. Simple as that.

En evighet, en kort sekund..

Publicerad 2010-01-12 20:55:06 i Vardagligheter


Blunda, lyssna och njut...

Den veckan när vi var i Sälen, när nyårsraketerna hade slocknat och det nya året ganska nyligen hade tagit sin början,
var det fyra år sedan jag och älsklingen blev ett par.
Vi firade det inte med buller och bång, det gör vi aldrig, men vi skänkte kärleken och dagen vi träffades en liten extra tanke.
Det är det som räknas.


Idag skänker jag också en extra varm tanke till finaste Katta & hennes H som äntligen har fått sin lilla räka!
Stort grattis till er!



Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-13 09:01:29

Hipp, hipp hurraaaa!!! Grattis till finaste er!

Kramisar

Postat av: jessi

Publicerad 2010-01-13 09:34:57

Jag tycker hans version av Evighet är helt magisk!!!'



Ha en mysig onsdag o grattis till jubileet1



kram

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2010-01-13 18:30:15

Grattis till 4 år!!

Så kul att Katta fått sin räka nu. Hon fick vänta lite extra!



Spännande med en Kartellkartong, kul se om det är en Bourgie som gömmer sig eller..???



Ha det bra!

Kramar

Postat av: Zandra

Publicerad 2010-01-13 19:44:17

Den här versionen är verkligen så härlig..

Hoppas dagarna i småstaden är bra!

Kramar

Postat av: Malin S

Publicerad 2010-01-15 14:04:11

Jag äääälskar TAW och hans version av Evighet är otrolig. Tusen gånger bättre än originalet. Lyssnar du på annat av han också?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela