Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Friends of MQ

Publicerad 2010-01-22 18:36:11 i Shopping




När fina Linda var hos mig sist hade hon en ursnygg kavaj från Stockholm på sig.
Jag blev liksom nästan lite kär iden...
Jag har länge letat efter en snygg kavaj att ha både i jobbet och till fest, då min börjat sjunga på sista versen, men inte hittat någon som fallit mig i smaken. När den MQ anställde sötnosen fick tillfälle att under några dagar innan jul ge 25% rabatt till fem utvalda vänner och jag var en av dom lyckligt lottade var det liksom inget att fundera över.  Nu hänger kavajsnyggingen i min garderob och jag är mycket nöjd med köpet!
Snyggt skuren och fina detaljer. Jag gillar det randiga fodret som gör det lite extra snyggt att vika upp ärmarna!

Tack Linda!

Ikväll är det  fredagsmys med klassisk Carbonara & en god flaska rött här på vinden.
Självklart ska vi spana in Let´s Dance och jag håller tummarna för att snyggingen Elin Kling hänger kvar ännu en  vecka!

I morgoneftermiddag bär det av till Gävle då den beryktade tentan i Fastighetsrätt ska skrivas...
Förmiddagen kommer därför med största sannolikhet att ägnas åt ännu lite mer lagboksläsande och pappersvändande!

Ha en riktigt skön kväll och håll tummarna för mig i morgon!
Puss

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2010-01-23 09:42:07

Superfin kavaj, klassisk och kommer passa till allt! :-)

Lycka till idag jag håller tummarna!!

KRAMIZZZ

Postat av: jessi

Publicerad 2010-01-24 07:40:43

Hoppas tentan gick bra!!!



Såå snygg kavaj, jag har börjat använda kavaj mer än förut, är ju hur bra plagg som helst! har nog blivit inspirerad av maken! (hans jobbuniform)



KRAMISAR

Postat av: Malena

Publicerad 2010-01-24 10:41:04

Hur gick det med tentan igår?????



Kavajen är toksnygg!! Vill också ha!! Men med växande mage får man nog bara inse: It's not going to happend!! :)



Hoppas att du får vila ut idag efter tentan och ladda batterierna!



Kram!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-25 19:58:44

Tack hjärtat!



Hoppas verkligen att tentan gick bra!

vi hörs i veckan.

Kramisar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela