Em

Så som jag ser det. Simple as that.

YSL wonder

Publicerad 2010-01-20 20:55:21 i Skönhet och sånt


Häromdagen damp denna lilla gyllene hylsa ned hemma hos mig.
Den är hyllad om och om igen. En riktig klassiker för alla sminkjunkies världen över.
Nu var det alltså min tur att testa om den faktiskt var bra som alla säger...
Om den var. Jag ställer mig i den långa kön av beundrare och säger- världsklass!
Utan tvekan den bästa concealer jag provat!
De mörka tentaringarna under ögonen är numera ett minne blott!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-21 09:43:39

Hmmmmm, kanske ska prova den då.... när min MUS concealer är slut. Oxå väldigt bra concealer måste jag säga =)

Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-21 15:34:21

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-21 15:35:42

Hoppsan, var för ivrig hi,hi!

Jag har också hört att den är grymt bra! men för mig blev det budget varianten denna månaden....

kram.

Postat av: jessi

Publicerad 2010-01-21 15:37:13

Kul att du tyckte den var så bra som lovades! kanske något att prova när nuvarande är slut.



hoppas du får en bra torsdagskväll!



Kramisar

Postat av: MAJA: Style & Life by Leia

Publicerad 2010-01-22 13:05:18

Hmm....börjar allvarligt tro att jag fick något konstigt måndagsexemplar när jag köpte min.....för den var inte alls bra:(

och vågar inte riktigt chansa igen.....känns lite som att kasta bort pengarna:(



kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-01-22 21:48:01

Malin: Jag gillar den som tusan! men å andra sidan har jag hört mkt gott om MUS´s conealer också! Kram



Linda: Ha,ha het på gröten! ;oP Jag har kört budget (Lumene som du vet) for ever men nu kände jag att det var dags att prova ngt nytt! KRAAM



jessi: ja, jag gillar den verkligen! Kram



Maja: Hmm... TRåkigt! Den är kanske inte den mest täckande concealern jag provat men jag gillar att den är så mjuk och lätt och inte lägger sig i väck i skrattrynkorna som många gör! Kram



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela