Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Midsommarbröllop

Publicerad 2010-06-28 19:45:21 i Vardagligheter


Då jag varken har frågat brudparet eller övriga gäster om lov att publicera
bilder här på bloggen får ni hålla tillgodo med mig och älsklingen. ,)
Hej sweeties!
Hoppas att ni har haft en underbar midsommar!
Vår har varit helt fantastisk med midsommarbröllop, sol och bad!
Midsommarafton tillringade vi på vackra Rosersbergsslott där vi hade den stora äran att få närvara när vår fina fd. kollega C fick sin drömprins. En helt underbar dag med vackert väder, ett strålande brudpar och god mat!

Lördagen blev väldigt slapp med onyttig mat och näsan i Alex Schulmans bok "Skynda att älska".

Igår var vi ute hos älskade morfar på landet. Vi blev bjudna på en riktig brakmiddag och tog årets första dopp!
Så härligt!

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2010-06-28 20:06:14

Tack för välkomnandet hem =)



Vad fina ni är och vad kul att få se sambon din på en bild. Har nog inte sett honom tidigare här på bloggen :-)



Underbart med ett midsommarbröllop, låter inte dumt alls.



Hoppas du får en mysig kväll!



Stor kram/Anna

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2010-06-28 20:06:44

Förresten, glömde säga att din klänning ser ursnygg ut!!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-06-29 10:59:47

Anna: Varsågod sötnos! ;) tycker det var på tiden då jag saknat din inlägg!



Tack snälla! Haha, han är inte särskilt frekvent uppdykande här på bloggen men någon enstaka gång då och då får han allt bjuda på!



KRAM



ps. Klänningen är ett "gammalt" kap från MQ och jag älskar den, härligt att jag äntligen fick tillfälle att lufta den! ;oP

Postat av: Zandra

Publicerad 2010-06-30 07:43:46

Åååååå vilket fint par!! Var nog första gången man fick en glimt av Sambon din :-)

You looked FAB!:-)

KRAMAR

Postat av: Malena

Publicerad 2010-06-30 22:34:33

Å så fina ni är!!!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-07-02 21:52:10

Åhh vad fina ni är, så kul att se din sambo:) Snyggt par!!



Ha en skön helg nu. Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-07-08 09:20:39

Superfina är ni!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela