Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Sommarlov!

Publicerad 2010-06-11 09:05:47 i Vardagligheter


Saknat mig? ;)

Men hörrni, nu var det verkligen på tok för länge sedan som det hände något här på bloggen.
Den här våren har verkligen varit helt galen.
Jag har inte gjort annat än att plugga pch skriva tentor känns det som!

I början på veckan fick jag svar på tentan i Fastighetsrätt och jag jublade, hoppade och skuttade när jag fick resultatet. Det var inte något svindlande bra betyg som utbröt segerdansen, utan bara det faktum att jag hade klarat mig! Tentan i Fastighetsrätt är nästan mytomspunnen bland oss mäklarstudenter pga. dess svårighetsgrad och hur få som klarar den.
Den här gången hade "bara" 65 % av de skrivande kuggat, gången innan det var det nämligen över 80 % som fick underkänt! Ingen vidare bra statisktik med andra ord, men nu är den ett minne blott iallafall för mig!

I dag gör jag mitt sista lilla måste för den här terminen- en kort sammanfattning av ett arbete vi har gjort.
Ska bli så skönt att få lägga böckerna åt sidan några veckor och "bara" jobba.
Och nej, sen ska det väl inte bli så tokigt med några veckors semster efter det heller ,)

I kväll det lugn kväll här hemma med älsklingen.
Kanske skulle fira in "sommarlovet" med en flaska bubbel?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-06-11 12:23:10

Grattis!!! Du e sjukt duktig!!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-06-12 19:07:20

Malin: tack vännen! <3

Är onekligen lite stolt över mig själv! ;)

Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-06-13 22:36:57

Du är så jäkla bra rent utsagt. Gå med huvudet högt för det är du värd:)



Kul att du uppdaterat lite här, var ju ett tag sedan;)



Kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela