Em

Så som jag ser det. Simple as that.

HUR underbart???

Publicerad 2010-03-06 22:25:40 i Vardagligheter




Snacka om insöad...

Åh vilken underbar dag det har varit idag!! Äntligen! Solen gör mig alldeles nipprig av lycka!
Blev en lång promenad imed Allan i det underbara vädret och Ipoden var även den laddad med lyckopiller i musikväg!
Ikväll har vi bara myst i soffan framför melodifestivalen med stenugnsbakad pizza och en flaska smarrig Ripasso.
Är dock lite besviken på att inte favoriterna Alcazar gick vidare... Men Pernilla till globen är ju kanon och jag måste säga att även hennes motsåndare Crusified Barbara hör till en av favoriterna i årets starfält! Jessica Anderssons låt är pampig men ack så tråkig... Jag hade bra mycket hellre sett Alcazar på hennes plats.. =/

Är ni nöjda med finalisterna?

PUSS

Kommentarer

Postat av: Malena

Publicerad 2010-03-07 08:41:32

Det har varit två underbara dagar med sol!! Idag har iaf jag här i Uppsala inte lika mycket sol.... Kallt är det också.. Borde väl se vasaloppet nu men sitter och degar framför datorn istället. Härligt att läsa lite uppdateringar och fiina bilder du tagit!



Kram!

Postat av: Zandra

Publicerad 2010-03-07 10:25:11

Härliga soldagar! Så välbehövligt efter allt grått! :-)

Inte helt nöjd med att Jessica gick vidare men de fick duga hihi.

Hoppas du får en härlig Söndag vännen!

KrAmAr

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2010-03-07 17:43:33

Hello babe, nope jag är inte så nöjd hade hoppats på Alcazar och NEO till final, men men min favo är ändå Darins låt i år :-)



Härliga bilder, verkligen underbart med soliga dagar, en till som blir alldeles nipprig av det ;-)



Puss



Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-07 19:20:09

ÅÅÅååå härliga bilder!!!!

Postat av: jessi

Publicerad 2010-03-08 17:08:27

Jag är nöjd med finalisterna!



Håller med dig att solen är ljuvlig, hoppas snön förvsinner fort!!!



KRAMIS till dig

Postat av: Linda

Publicerad 2010-03-09 14:46:30

Hej vännen!

jag är verkligen inte nöjd med resultatet!! vad ända in i.....hur kan det komma sig att inte Pauline gick vidare? bästa låten ju.. ja,ja. Och tråkig final utan alcazar...

Jag hejar på Anna och Darin i finalen, du?

kramis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela