Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Snölängt!

Publicerad 2010-03-17 23:18:51 i Vardagligheter


Schysst utsikt va?

Min kusin Evelina och jag i backen!

Nog för att jag är ganska trött på snön just nu och helst av allt skulle vilja ha vår, kan jag inte låta bli att längta tillbaka till de snöklädda topparna när jag ser dessa bilder från Nyår när vi var i Sälen.
Tänk att få susa ned för backen i vårsolen. Tänk att få sitta lutad mot en husvägg med solglasögonen på näsan, en kall öl i handen och bara luta huvudet bakåt och njuta av solens varma strålar i ansiktet!
Jösses vad underbart!
Planen var att hälsa på våra hårt arbetande vänner i Lindvallen nu på vårkanten och faktiskt få lite gogglesbränna, men tiden räcker tyvärr inte riktigt till... =( Tråkigt... Men så är det i bland. Får ta igen det nästa år!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2010-03-18 07:56:16

Om en vecka är jag där, ska göra mitt allt för att skaffa goggle brännan åt dej med ;-) Hihi

Kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-18 09:35:16

Härliga bilder!

kram =)

Postat av: Malena

Publicerad 2010-03-18 13:47:38

Åh vad jag längatr efter att susa ner för backen på bräda!! Blev inget sådant den här vindtern för mig. Har inte kunnat för magen!



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela