Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Loved Ones

Publicerad 2010-03-23 21:13:05 i Vardagligheter


Underbart vackra rosor som jag fick av älsklingen

Syrrans favoriter-Biskvier...

Blåbärspaj...

Lite nyttigheter gömde sig även bland faten...

Svärfar ville (till skillnad från sin son) hemskt gärna var med på bild i bloggen!

Finaste pappsen var glad!

Svärmor med!


Min älskade mamma!

Sötnosarna!

I lördags kom mina nära och kära hit på afternoontea! Supermysigt!
Jag låter bilderna tala för sig själva!


Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2010-03-23 22:32:42

Vilka mysiga och fina bilder på dina nära och kära :-) Låter/ser ut som en härlig födelsedag!



Synd att du inte kan komma på fredag, men vi får ta och ses en annan gång tycker jag.



Kram kram finaste!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-24 09:34:55

Fina bilder!

Ja visst e det jobbigt när pappa ALLTID tjatar om att få vara med på bloggen =)

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-25 21:05:34

Anna: tack raring- det var det! =)

Jag tycker också det är supertråkigt! Hade mer än gärna skålat in din födelsedag med er i Sjöstaden!

Självklart måste vi styra upp något snart- jag börjar få abstinens! ,) Kram



Malin: Tack! Haha, han borde starta en egen tycker jag! "Mitt liv som smed" ;oP Kram kram

Postat av: Malena

Publicerad 2010-03-26 08:57:53

Jezez va mycket gott och smarrigt! Ser ut som att ni hade det trevligt! :) Hoppas att du får en bra helg! :)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela