Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Busy

Publicerad 2010-05-16 18:36:56 i Vardagligheter



Dålig update här på bloggen men just nu är det tenta och inlämningstider....
Terminen börjar sakta gå mot sitt slut och alla kurser ska avslutas med en tenta eller inlämningsuppgift..
Skrev en härlig femtimmarstenta i fredags och hoppas verkligen att den gick vägen.
Var så mentalt utmattad när jag kom hem att jag slocknade och vaknade forst 12(!) timmar senare, haha!

Nu ska jag försöka jobba undan några ytterligare uppgifter här innan det blir tacomys och puss på pojkvännen som kommer hem från Toscana om några timmar! Lylloset har varit på jobbresa och spankulerat i Italienska gränder och besökt vingårdar. Dock i 8 grader och regn medan vi hade härliga 20 grader här i småstaden i går, någon måtta på härligheterna får det ju vara! ;)

Puss på er raringar, hoppas att ni har det bra!

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2010-05-18 09:07:26

Hihi charmtroll på bilden :-)

Hoppas allt går bra nu i slutfasen av terminen!

Du är ju så duktiiiiig!!

KRAMAR

Postat av: Malena

Publicerad 2010-05-20 09:35:12

Sötis!



Lycka till med det sista nu!



Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela