Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Stoppa pressarna

Publicerad 2010-05-07 18:42:24 i Vardagligheter



Bild: En gammal goding från tiden innan beskattningsrätten slog sina klor i mig..

Hör och häpna!

Plugghästen är partysugen och ska ta det stora steget att byta ut inkomstskattelagen mot ett flera glas vin.
Bästis Malin målade ett stort kors i taket och lovade uteserveringsvänligt väder.
Något hon i och för sig misslyckades med då det blåser iskalla vindar här i småstaden.
Men det är ju tanken som räknas och vinsörpel, det blir det ändå!

Happy Friday! Kram

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-05-07 20:13:40

Vad kul!! jag vill också.....fast avståndet och en annan "liten" detalj gör att det inte funkar så bra...crap!

Ha så mysigt och hälsa Malin :)



Puss på dig!

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2010-05-08 09:16:30

hihi hoppas att du hade en FAB kväll fina du!

Postat av: jessi

Publicerad 2010-05-10 11:16:09

Kämpa på med pluggandet och festandet, det går nog bra att kombinera dem båda!



kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela