Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Sunday Rain

Publicerad 2010-05-23 21:14:03 i Vardagligheter



Igår låg jag och syrran på morfars altan och njöt av 20 gradig värme och solsken.
Helt underbart! Senare dök resten av familjen upp och vi grillade och njöt av att kunna sitta ute och njuta av kvällen med gott i glasen.

Idag lyste solen däremot med sin frånvaro. Istället har vädergudarna bjussat på både regn och åska.
Bikini byttes alltså ut mot soffhäng, en stor påse godis och senare lite plugg till ljudet av regnsmatter mot rutan.
Nu är det verkligen slutspurt som gäller. Om två veckor skriver jag min sista tenta för den här terminen.
Skönt!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-05-26 11:31:45

Härligt det ser ut!!!

Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2010-06-02 22:22:55

fin grönskande bild!



härligt att plugget är snart slut för den här terminen!



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela