Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Kikar in...

Publicerad 2010-10-31 11:36:14 i Vardagligheter


Kikar in här och lämnar ett litet livstecken!
Först och främst: Tack alla ni fina som har kikat in här och lämnat avtryck under tiden jag har varit borta.
Det värmer verkligen!
Som några av er kanske redan har förstått lever jag numera som singel.
Det har varit väldigt jobbigt, så klart, men jag är övertygad om att allt här i livet sker av en anledning och jag  blickar nu istället framåt och välkomnar allt som mitt "nya" liv har att erbjuda.
Carpe Diem!

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2010-10-31 19:02:15

Å vad härligt att få läsa några rader ifrån dej!

Höstkramar!

Postat av: Helena

Publicerad 2010-10-31 19:30:37

Äntligen!!!!!

Stor kram från mig

Postat av: Malena

Publicerad 2010-11-03 21:25:43

Välkommen tillbaka! :)



Ja visst är det ju så att allt sker av en mening! Även om det ibland gör så ont!



Du låter stark! :)



Verkligen jätteroligt att du är tillbaka!



Tusen kramar till dig!!



Å du! Fiiin bild! Gillar det blanka lite brunare lövet som syn i förgrunden! :)

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2010-11-04 18:58:04

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2010-11-04 18:59:00

Ops blev så glad av att du hade uppdaterat så jag klickade iväg innan jag ens skrivit något, haha!



Vad skönt att du nbu kan se framåt och allt har en mening och kärleken kommer du finna när du vill igen!



KRAAAAAAM

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2010-11-06 15:19:09

Hej!

Har tittat in med jämna mellanrum, men inte velat skriva då jag inte var säker på vad som hänt. Skönt iaf höra att du verkar ok och kan möta det som livet har i beredskap till dig!! Härlig inställning där -Carpe Diem!!



Sköt om dig!



Stor kram =0)

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-11-12 14:50:18

Zandra: Tack gumman! KRAM



Helena: I´m back ;) Kram på dig!



Malena: Tack snälla! Ja, visst är det så! Livet prövar oss i bland. Men det är ju också prövningarna som formar oss och gör oss till dem vi är!

Jag känner mig starkare än någonsin och blir så glad av all denna positiva respons! KRAM



Anna: Tack gumman! Haha, vad söt du är! KRAM



Ann-Louise: Tack snälla! Nu ska det förhoppningsvis vara uppdaterat lite oftare när du kikar in ;)

KRAM

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-11-14 21:11:03

Kul att se några små livstecken här:)



En riktigt söt kärlek du skaffat dig också;)



KRAAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela