Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Snart klar & Reunion

Publicerad 2011-01-30 22:38:44 i Vardagligheter


Jag och sötis Linda som på den gamla goda tiden ;)

Nu ni gott folk börjar det närma sig!
Jag har klarat alla delmoment i sista kursen och väntar bara på att mitt slutbetyg skall registreras så att jag kan ansöka om min registrering som Fastighetsmäklare! Hjälp vad jag längtar att få sätta i gång!
Håll tummarna nu för att det går som det ska!

Förra helgen spenderade jag och några vänner i Vemdalen. Det var reunion för oss gamla säsongsarbetare och Oj vad skoj vi hade! Vilken helg! Mycket skratt och lite sömn!

Det är mycket härligt som händer i mitt liv just nu och det känns verkligen som att alla bitar håller på att falla på plats...  Visst är det väl bra underbart att leva?!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2011-01-31 06:49:54

Grattis tjejen=)



Härliga rader du skriver, man blir så glad för din skull.



Ha en bra vecka. KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-01-31 22:46:18

Madeleine: Tack snälla rara! <3

Hoppas din vecka blir fab vännen! Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2011-02-02 15:18:35

Härligt! Då ringer vi dig när vi ska sälja huset och köpa slott! :-)

Postat av: Zandra

Publicerad 2011-02-04 21:49:09

Grattis vännen å vad roligt!

Blir liksom Madde väligt glad över att läsa din rader, underbart!!

Stor Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-02-04 23:11:53

Malin: Gört! ;)



Zandra: Tack gumman! Stor kram till dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela