Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tisdagsutflykt

Publicerad 2013-04-09 22:55:57 i Vardagligheter

På väg på utflykt till huvudstaden...
 
...Där vi hälsade på de här fina tjejerna!
 
Idag packade jag och Selma in oss i bilen för att åka och hälsa på fina Anna och lilla sötnosen Céline i deras nya fina lägenhet. Alltid lika trevligt att träffa Anna och som dessutom bjöd på en smarrig lunch och en sjuukt god dessert med mango och passionsfrukt (himmelskt för en ammande och därmed ständigt hungrig person kan jag lova).
De två småtossorna sov sig igenom nästan hela besöket förutom en väl synkad matning, haha!  Ska bli roligt när de blir lite större och kan ha lite mer glädje av varandra.
 
Nu är det bums i säng för i morgon bär det av till Uppsala för att träffa en annan härlig bloggerska, nämligen fina Malena.
Man skulle nästan kunna tro att det är stora bloggträffarveckan, haha!
 
Sov Gott!
 
 
 

 

Kommentarer

Postat av: Alma

Publicerad 2013-04-10 15:12:09

Fin blogg du har,och en söt liten flicka.Hur gammal är hon?

Svar: Tack så mycket! =) Hon är två månader!
Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela