Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Småstaden by spring

Publicerad 2013-05-13 19:11:26 i Vardagligheter

Körsbärsträden blommar längs åpromenaden
 
Magnolian doftar underbart
 
Vackra tulpaner
 

Detta är nog en av de absolut bästa tiderna på året. Och det säger jag trots att jag är pollenallergiker.
Det är så galet vackert ute just nu och hela den underbara sommaren står för våra fötter.
Småstaden är fylld till bredden av vackra träd och växter som blommar och solen värmer skönt på promenaderna. Jag behöver väl knappast nämna att vara föräldraledig just nu är ganska så härligt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela