Em

Så som jag ser det. Simple as that.

inte på topp

Publicerad 2007-11-27 21:27:59 i

Kallsvettig, yr i huvudet och mår illa... Var väl inte smartaste draget att gå på Yogan igår trots förkylning... *suck*
Blev paybacktime idag, fick åka hem från jobbet efter lunch. Blir nog att stanna i sängen i morgon med.
Har kurerat mig med Plaza kvinna och Plaza Interiör. Mycket inspiration i den senare.... Jag vill vinna på Lotto! ;-)
Inte för att jag brukar spela på Lotto men ändå...
Idag fick jag mitt lilla paket från Strawberrynet med ett Dermalogica start/travelkit.
Jag har altid haft fin hy med någon enstaka finne då och då, men efter att ha provat Mary Kays hudvårdsprodukter under hösten fick min hud en allvarlig kris! Utslag, finnar och torra fläckar. Det sades att det kunde vara så under en "utrensnings period", men problemen blev bara värre. Min hud har fortfarande inte återhämtat sig så jag hoppas nu på ett underverk med Demalogicas produkter som många tycker är så bra.
image72
Hoppas, hoppas, hoppas!

Ett paket från H&M väntade på mig när jag kom hem.
En hel del som fick åka tillbaka! förstår inte varför flera av topparna/tröjorna är så korta? Jag har stl 38 och är endast 160 cm lång så.... mystiskt...
Nu ska jag rasta vovven och sen blir det bums i säng!
Sov gott Folks!
Kram

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-11-27 21:38:16

Jag har inte hunnit testa den än, men den doftar gott från flaskan! Återkommer med rapport, hihi!:)
Visst är det störande med för korta toppar. Ofta krymper de ju i tvätten också. Suck! Ska man behöva köpa en storlek större bara för det?! Krya på dig!

Postat av: Katta

Publicerad 2007-11-27 22:05:04

Gaah! Fasiken vad avis jag blir nu, vill också ha Dermalogica. Du måste rapportera om produkterna sen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela