Em

Så som jag ser det. Simple as that.

förvånad.

Publicerad 2007-10-23 12:55:07 i Vardagligheter

Jag kan inte annat än förvånas- och förundras över att jag, världens mest morgontrötta varelse, har börjat gå upp kl 6 på min lediga dag för att Spinna..Och jag gillar det! Otroligt!
Var i skolan på förmiddagen och det går framåt! Efter det här kapitlet har jag bara 2 kapitel kvar på hela kursen!  Haleluja! Sen ska jag med största entusiasm (?) ta tag i MaB! Då är jag ett steg närmare målet...
Nu blir det lite småfix här hemma, sen i eftermiddag ska jag på Massage! Längtar!!
Adios!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2007-10-23 13:16:28

Så du ska ev. bli mörkhårig alltså? Det var som fan! Hmm, måste boka klipptid jag också.. Topparna är slitna som fan..

Postat av: Sanna

Publicerad 2007-10-23 13:27:36

haha, jaa jag vet.
Den sätter sig på hjärnan på en gång också.

Postat av: Carro

Publicerad 2007-10-23 14:24:25

Aaa, i know! Men man får väl se om det blir något bättre i senare avsnitt, annars är det ju värdelöst.. Hm, svårt val det där med hårfärgen.. Det blonda är ju ett säkert kort som du vet att du passar i, men å andra sidan så är du ju jättefin i mörkt också. Men jag vet inte?! Det är ju värt att testa, bara det inte blir FÖR mörkt, då blir man ju så blek. Kanke några ljusa slingor i? Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela