Em

Så som jag ser det. Simple as that.

perfect friday...

Publicerad 2008-04-11 16:51:30 i Skönhet och sånt

Nu är jag lika len som en babyrumpa i anskitet och fransarna är nyfärgade! Härligt!
På salongen där jag var använder dom Dr. Hauschkas produkter- dom är riktigt bra, men jag tycker dom luktar lite skumt... Fick med mig prover på två olika ansiktsmasker en fuktmask och en stärkande med rosenvatten och mandelolja! Ska bli spännande att prova!
Har varit ute hos mamma och pappa och rastat deras (och mitt) vildjur till hundar...
Efter en halvtimmes kamp i skogen var jag riktigt svettig! Åkte vidare till stallet, mockade och pysslade....
Nu ska jag krypa ner i soffan med en stor kopp kaffe och fredagsbilagorna!
När älsklingen kommer hem blir det fredagsmys och en flaska gott rödvin!
Hoppas ni andra får en alldeles underbar fredag!
Kram!
image150image151image152


Bild: Googles bildsök

Kommentarer

Postat av: Mode och skönhet

Publicerad 2008-04-12 12:27:45

Lät skönt! :D
*
*
Var med och tävla om en hårinpackning (värde 178:-) från de nya märket disp i min blogg! :)

Postat av: Linda

Publicerad 2008-04-12 18:27:12

Hej prinsessan! Lät som en super skön fredag! Långpanna idag kanske inte fullt så skönt....det var länge sedan man jobbade ett sån´t pass.
Ha det bäst!
Puss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela