Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Torka.

Publicerad 2008-04-21 21:51:02 i Vardagligheter

Den här helgen har bjudit på en ordentlig bloggtorka.
Vad jag däremot har hunnit med är både födelsedagskalas, Ikea besök, Partykväll i Uppsala och haft en riktig bakisdag med älsklingen och hans crew...
Inget som helst nyttigt i vare sig mat eller dryckesväg har passerat och träning har det varit ruskigt dåligt med!
Men iofs. hann jag med ett halvt (!) spinningpass i lördags innan mina pollenstinna lungor vägrade samarbeta utan astma medicin (den låg ju såklart hemma) och jag befann mig större delen av lördagskvällen på dansgolvet, så det får duga!
Idag har träningen fått stå åt sidan- igen- till fördel för däckbyte. Orkade nämligen inte skaka runt på dubbarna en dag till! Jag tillhör den ovanliga skaran som tycker det är riktigt kul att pyssla med bilen, byta däck osv...
Min morfar är lika imponerad varje gång jag kommer dit för att byta däck- och eftersom han är gammal bilmek.får jag väl suga åt mig av berömet, haha!
Så en fråga till alla girls där ute:
Byter du dina däck själv eller mutar du någon annan?
image157

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-04-22 07:02:19

Det gör min hane! Behöver inte ens muta honom, ha,ha.
Men du är väldans duktig som gör det själv!
Jag kommer till v-ås på torsdag och stannar till på tisdag, ses kanske? Kram.

Postat av: Mia

Publicerad 2008-04-22 07:56:15

Jag och min älskling brukar hjälpas åt :)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-04-22 08:50:21

Kan ju erkänna att jag aldrig tankat..haha. Lånar jag M&P´s bil så ska den vara i topptrim och fulltankad :)
Men jag bytte faktiskt däck på körskolan en gång i tiden :)
Ha en bra tisdag!!
Kram Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela