Em

Så som jag ser det. Simple as that.

C.Trea.

Publicerad 2008-12-19 22:26:34 i Home Sweet Home

Kom nyss hem från mysig tacomiddag hos syster och L. Är så mätt att jag nästan rullar fram!!
Tack sötisar!
Har städat och pyntat för fulla muggar idag!
Tanken var ju att vi skulle på granjakt med pappsen i morgon, men eftersom han ligger hemma med feber och dunderförkylning gick jag, syster och L på granjakt här istan istället.
Jaktlyckan var god och nu står granen färdigklädd och fin i vardagsrummet!
Blev svarta och vita kulor i år, men har ännu inte hittat någon toppstjärna som fallit mig i smaken..
Tips, någon?
Äntligen har hyacinterna börjat slå ut också! Doftar underbart!
Åh vad jag längtar till julafton nu!
Hoppas ni har haft en mysig fredag!
Kram!!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-12-20 08:00:14

Vilken fin gran!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-20 09:15:24

Mia: Tack! För en gångs skull lyckades jag hitta en riktigt tät och fin gran! =) Bilden gör den faktiskt inte rättvisa- den är finare i verkligheten!

Kram

Postat av: Zandra

Publicerad 2008-12-20 12:45:09

ååå så fint!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-20 13:13:36

Zandra: Tack sötnos! =)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-12-20 21:29:10

Åhh vilken tät och fin gran=)



KRAM KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-20 23:57:43

Madeleine: tack gumman! Tror bestämt att vi hittade ett riktigt praktexemplar! Kram på dig!

Postat av: Elin

Publicerad 2008-12-21 20:45:33

Vad fin den var! Inte sådär gles som "vanliga" granar kan vara.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela