Em

Så som jag ser det. Simple as that.

low battery

Publicerad 2008-12-12 18:47:34 i Vardagligheter

Om det börjar spraka om datan när man sitter och bloggar då bör man vara på sin vakt...
Om det sedan börjar slå gnistor bör man nog fundera på att avsluta...
Dags att köpa ny sladd.. Den nuvarande är inte direkt..säker.
Måste införskaffa eltejp så att iallafall helgen är räddad.
Bloggberoende? Icke! ;-)
Idolkväll ikväll!
Heja Kevin!
puss på er


Update: Sladden är tejpad och jag kan kolla in mina favvobloggar utan att sätta eld på hela lägenheten... Phu!

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2008-12-12 21:44:58

Hahahaha vilken tur!

Hoppas du kryar på dej och får en bra helg!

KRAM KRAM

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2008-12-12 21:54:38

Å vilka vackra julgranskulor! Från vilken butik kommer dina vita..? Kraam igen

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-12 22:04:05

Zandra: Blev verkligen nervös när det började blixtra kan jag säga.. Måste ha klämt sladden på något vis! En helg utan mina favvoriter vore nästintill katastrof! ;-)

Tack detsamma tjejen! Kram



Katta: Tack! Tro det eller ej- de är från Rusta av alla ställen! Inhandlades efter hett tips från våran Anna! Kram!

Postat av: Dimitra

Publicerad 2008-12-12 22:05:38

tack själv :)

Postat av: Linalotta

Publicerad 2008-12-13 09:55:14

Huu, låter inte helt säkert det där... ;)



Hoppas att du får en riktigt bra luciadag, själv ska jag iväg och jobba strax. Men det är helt okej det med =)



Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-13 11:24:04

Linalotta:

Nja, blev lite nervös där! Haha!



Tack så mycket! Blir väldigt lugnt idag! Hoppas du får en bra dag med jobb och allt!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela