Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Näst sista dagen för i år.

Publicerad 2008-12-30 11:24:44 i Vardagligheter

Nu sitter jag här brun och fin - tack Anna för tipsen-med en lila korv tå att matcha nyårsblåsan med!
Tjusigt!
Jag ska ha heelsen, så är det bara. Vill man vara fin får man lda pin heter det ju!
Om ett par timmar far vi till Köping och varken jag eller älsklingen har packat... Bra där.
Ikväll blir det chill på något relaxställe som kompisarna har hyrt.
Bubbelpool,  bastu och kalla öl. Very nice.
I morgon firar vi in det nya året med tapas och Champagne- såklart.
Eftersom jag inte kommer ha tillgång till dator vill jag passa på att önska alla mina fina läsare ett riktigt
GOTT NYTT ÅR!  Ni är bäst och era fina kommentarer förgyller verkligen tillvaron! Tack!
Var rädda om varandra! Puss!

Bild: privat- Nyår 2007

Kommentarer

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2008-12-30 11:31:27

Men fy (syftar på tån)!! Förstår verkligen hur du känner med satinskorna... Jag fick halta omkring i uggs i flera veckor bara för att jag var så klantig och cyklade omkull. Också very classy! =(



Gott nytt år på dig Em! Låter som ni har riktigt uppstyrda och mysiga planer för att fira in det nya året =) Kraamar

Postat av: jenny

Publicerad 2008-12-30 11:39:18

Gott nytt år på dig !

Postat av: Zandra

Publicerad 2008-12-30 17:22:50

Gott Nytt år!!

Hoppas ni får det super duper!!

KRAM

Postat av: Mia

Publicerad 2008-12-30 19:27:46

Men vad snygg du är! Verkligen superfin lugg! =) Kram och Gott Nytt År!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-12-30 20:58:31

GOTT NYTT ÅR. På återssende nästa år. KRAMAR

Postat av: Emellie

Publicerad 2008-12-31 15:32:59

Katta: Ja, det är såå värdelöst! Fast nu känns det iaf. lite bättre så jag tänker promt köra på heels- allt för konsten! ;-)



Tror det kommer bli very nice- just nu sitter jag och sippar vitt vin och tittar på när kockarna lagar mat, hehe... Gott Nytt År gumman och hoppas att du får en supermysig kväll med din älskling!

KRAMAR!!



Jenny: Tack detsamma! =)



Zandra: Tack detsamma gumman! Kram kram!!



Mia: Tack tjejen, vad gullig du är!! Blir lite sugen på lugg igen-ibland. Lite meckigt att behöva styla varje dag bara.. GOTT NYTT ÅR!

KRAM



Madeleine: Tack detsamma gumman!! Ta hand om dig! Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-01 15:04:09

Gott nytt år! Hoppas du får ett fantastiskt 2009!



Tack för din kommentar på min blogg, har inte orkat skriva eller hunnit för den delen i denna hektiska höst men nu är jag utvilad och tillbaka i bloggvärlden :)



Kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-01 17:24:10

Caroline: Tack snälla! Önskar dig detsamma!

Man kan behöva en paus ibland när det är mycket, bloggen tar ju faktiskt en hel del tid! Jag är iallafall glad att du är back on track! =)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela