Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tisdag.

Publicerad 2008-12-16 11:03:53 i Vardagligheter

Mår faktiskt ganska Ok idag så det fick bli en liten promenad nu på morgonen.
Väldigt skönt med en rejäl dos frisk luft måste jag säga!
Kan behövas lite energi eftersom jag ska på begravning på eftermiddagen.
Det är min fasters man som ska begravas, vi stod inte varandra särskilt nära men det är alltid jobbigt med begravningar och mina tankar finns hos faster M som har förlorat sin livskamrat och sötatste E som förlorat sin älskade farfar...
Det är så hemskt, men nu har han det iallafall bra.. =/

Känns som det är väldigt mycket som ska hinnas med idag.. Jag ska stryka, hämta handbuketter, om ett tag ska jag till kontoret för att dela ut julkorgar och I kväll ska jag jobba!
Det var ett tag sedan och det är väldigt välkommet med tillskott i kassan!
Behöver alla extra pengar jag kan få till vår Thailands resa!!
Det är jättekul att studera, men ekonomin suger!
På lördag ska jag och pappsen på granjakt.. Paketen måste ju ha något att ligga under.

Kommentarer

Postat av: ..:Sarah:...

Publicerad 2008-12-16 12:08:13

Oooh jag blir helt glad när jag serklapparna:)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-16 13:09:24

Sarah: Haha.. tack! hoppas att de som får dom också blir lika glada! ;-)

Postat av: Hanni

Publicerad 2008-12-16 16:36:25

Fint fint! Det lilacerisa snöret var riktigt läckert.

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-12-16 16:58:16

Jobbigt med begravning =(

Bra att du redogjorde en liten to-do, annars hade jag lyckats förtränga mina grejer som måste fixas typ NU - julkort, mat, tvätt... Ha en bra kväll !

Postat av: Eveluttan

Publicerad 2008-12-16 17:05:17

Tack för att du var där idag!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-16 17:10:44

Trevlig kväll! :)

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-12-16 18:51:59

Oj så fina paket. Vilka lyllossar som får dem. Nästan synd att öppna ju ha ha!!



Lycka till med granjakten!!



Ha en bra kväll!!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-16 19:56:28

Hej du! jo vi var i uppsala och överaskade jockes syrra som fyllde 30, jätte kul! Vi ska på granjakt på lördag :) Mammsen kommer då. Ska bli kul och ha henne här lite. massa me kramar!

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-12-16 22:54:14

Undrar vilket som är mitt... ;) Tack för att du tröstade mig idag. Puss

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-17 15:07:30

Varma kramar till dig, det är alltid sorgligt med begravingar..

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-17 18:29:21

Hanni. Tack, det är till en liten tjej som älskar rosa så det ska nog passa ;-)



Malin: Ja, det är alltid tungt oavsett om man stod när eller ej..

Fint att jag kunde hjälpa till ;-)



Eveluttan: Gumman! Det är väl klart! Kram



Emmiealina: Tack, detsamma! =)



sarah: Haha! tack så mycket!



Linda: åh vad roligt! Vilken surprise- antar att hon blev chockad? Mysigt att få rå om mammsen lite!

Och tack för kramarna!

Kram



Caroline: Det kan du ta och fundera på du! ,-)

Det är väl klart! jag är ju storasyster och dom gör sånt. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela