Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tjing!

Publicerad 2008-12-22 17:18:37 i Vardagligheter

Har spenderat dagen i Uppsala med mammsen!
Inte överdrivet mycket folk ute i julhandeln så vi kunde strosa runt och fika i lugn och ro.
Blev några julklappar till mig själv (läs kläder) som jag veeerkligen behövde ;-) och en liten julklapp till älsklingen, vi skulle ju inte köpa något till varandra i år men jag kunde helt enkelt inte låta bli...
Snart pyser vi iväg på traditionsenlig glöggmys med vännerna.
Och känner jag det här gänget rätt trillar vi nog in framåt nattkvisten lagom runda under fötterna och proppmätta av pepparkakor, smarriga ostar och julgodis!
Mys!
Ha en bra kväll sötnosar!

Kommentarer

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-12-22 21:45:46

Blossaflaskorna är så sötsnygga. Passar ju som inredningsdetalj. Men i år fick jag inte smaka årets smak ju. Fast det gör inte så mycket ändå ;) Stort tack för MacBabygrattiset !

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-12-22 21:58:56

Ha en toppen kväll=) KRAM

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2008-12-23 13:12:02

Önskar dig en riktigt GOD JUL så här en dag i förskott ifall jag inte hinner imorgon =) Bamsekramar, Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-23 13:15:12

Malin S: ja, visst är dom söta!

Du får spara en av årets flaskor och fira med när bebben har kommit! ;-) Kram!



Madeleine: tac detsamma sötis! Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-23 13:18:56

Anna: Tack detsamma sweetie! Kramar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela