Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Discofredag

Publicerad 2008-11-28 18:03:59 i Vardagligheter

Började dagen med en lång promenad med söta P som var i stan.
Mycket uppdatering hanns med på den milen vi faktiskt avverkade! Finemang!
Eftermiddagen har jag tillbringat med mormor och morfar på Bryggholmen, och nu är det storstädning med The Bee Gees-Greatest Hits på högsta volym.
Allt blir så mycket roligare med lite gammal hederlig Disco!
Ska hälla upp ett glas vitt för att göra det hela ännu roligare!
Innan det är dags för Idol och Carbonara ska städning och adventspiff vara färdigt, så jag ska lägga på ett kål!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-11-28 20:55:20

Allt blir så mkt roligare med peppande musik. Här går ju jullåtarna varma=)



Hoppas att helgen blir bra! KRAMAR



Ps: Du får pallra dig hit ngn helg för lite partaj=)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-28 22:19:49

Madeleine: jag har hunnit med några jullåtar här med! ;-)

Det vore superskoj med en partyhelg i Öret! Det ska vi absolut få till tycker jag!

Ha en bar helg du med gumman! Kram!!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-28 22:23:47

Neee.. inte bar... det blir ju så kallt! ,-)

UNDERBAR ska det vara.. Haha...

Postat av: Hilly&Lisy

Publicerad 2008-11-28 22:41:07

HEEEEJ :D :D :D vi heeetsar här sörru, hoppas du har en bra kväll hamstern! KRAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-28 23:03:12

HIlly & Lisy: jag förstår att ni småflickor är ledsna för att eran idol Johan Palm åkte ut, men ni behöver inte hetsa upp er! ,-) Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela