Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Farsdag.

Publicerad 2008-11-09 12:47:50 i Vardagligheter

Idag är det alla pappors stora dag.
Tyvärr ska jag inte fira min underbara far idag, eftersom han är och jagar och kommer hem sent ikväll...
Vi tjuvstartade med farsdagstårta förra helgen och ska försöka träffas i veckan som kommer istället.
Powerwalk i dimman i morse- väldigt skönt!
När kommer snön tro?
Nu ligger jag och kollar på Idol reprisen och käkar Ben & Jerrys urgoda New York Super Fudge Chunk.
Världens godaste glass!!!!
Älsklingen är och spelar fotbollsmatch och när han kommer hem åker vi till Bro och firar hans pappa!
Ha en skön dag allihopa och krama era härliga pappor ordentligt!
Puss!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-11-09 21:13:45

Tänk att jag aldrig testat B&J. Känns som jag har missat ngt men ska nog spara det tills jag kan njuta av det till 100%=) Förhoppningsvis så kommer den dagen...

Många kramar

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-11-10 16:34:18

Tänk jag tyckte att jag såg honom springa runt i en Härnevitröja. :)



Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-10 17:19:09

Madeleine: Jag är en nybliven B&J junkie och var fast vid första smakningen! Klart att den dagen kommer gumman, du är ju på rätt spår! Kram



Evelina: Haha, du såg helt rätt kan jag tala om! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela