Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Fredag!!!!

Publicerad 2008-11-07 17:02:04 i Vardagligheter

Hej på er! Jisses vad mörkt det är ute nu! Känns som det  har varit kväll i evigheter men klockan är bara fem!
Idag har jag lekt handy girl och bytt till vinterdäck på bilen! Skönt att ha det gjort!
Passade på att ta en lång fika med världens bästa mormor och morfar också när jag ändå var där och lånade garaget!
Mysigt! De är helt underbara och kämpar på trots att mormor är sjuk...
Ikväll blir det varken idoler eller fredagsmys för min del jag ska nämligen åka och jobba nu.
Så ni kan väl tänka på mig när ni sitter i soffan och sippar på fredagsvinet för då bär jag tallrikar, springer i herrgårdstrappor och servar gäster för fullt! 
Puss!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-11-07 20:26:41

Ville bara önska trevlig helg=)

KRAMAR

Postat av: rebecka

Publicerad 2008-11-07 23:24:59

hej

Skall med va lite duktig och försöka mig på att byta till vinterdäck imorgon.



Vi tjejer kan



kramis

Postat av: Linda

Publicerad 2008-11-08 17:02:47

hoppas att det va kul att jobba igår! Jag har jobbat lite igår och idag, superkul :) men jag har grymt ont i tassarna nu, det var ju typ ett år sedan man skuttade runt i högklackat sist ha,ha. Ha nu en mysig Lördagskväll Puss!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-08 17:56:21

Madeleine: Tack! Detsamma gumman! Kram!!



Rebecka: Klart vi kan!

Jag byter alltid däck och har mig själv, det är riktigt kul!



Lycka till med däckbytet!

kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-08 18:02:39

Linda: det var kul, men vi var en man kort och det var supermycket att göra!! Låg inte i sängen förrän halv 4! Liite mör idag med andra ord!



Förstår om tassarna dina värker, haha! Roligt att få vara tillbaka lite iallfall!

Kram!

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-11-08 18:11:40

Veckans Blogg är igång igen på min blogg. Anmäl dig eller någon annan i rätt inlägg. Kram H

Postat av: Milla

Publicerad 2008-11-08 18:38:57

Hej min tjej. Usch vilken klassiker. :) Hoppas du har det bra. Tänker på dig! Saknar dig. Ha en trevlig helg! Puss o kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-09 12:22:41

Milla: Oh.. ja! ;-) Saknar dig med gumman! Hoppas att du mår bättre nu! Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela