Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tisdag.

Publicerad 2008-11-25 22:05:23 i Vardagligheter

Jobbade igår kväll och det blev sent. låg inte nedbäddad i sängen förrän 03:30.
Tur att jag kan styra mina dagar själv så jag kunde få sova några extra timmar i morse iallafall!
Fullt upp hela dagen.
Lång promenad i härligt vinterväder och har till och med varit riktigt huslig och frostat ur frysen och tvättat!
Har jobbat några timmar på "The office" och varit ute hos mammsen och fikat.
Pepparkakor och lussebullar! Smaskens!
Hjälpte henne med lite ärenden hon kommer ju ingen vart med sin fot, stackarn.
Sjävklart har jag varit parkerad i tv- soffan ikväll!
Vill veta vad den där läskiga Dave har i kikaren och vad händer med Lynette och Tom egentligen?
Hmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela