Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Måndagslycklig!

Publicerad 2008-11-24 12:36:43 i Vardagligheter

Men oj vad det snöar! Inatt har det stormat så vi knappt har kunnat sova! Brrr!
Måndag igen då och den här veckan ska det städas och adventspiffas! Nu är det inte långt till jul! Mys!!
Älsklingen och jag har iallafall bestämt att vi inte ska köpa några julklappar till varandra i år, för...
Nu är resan till Thailand bokad!!!
Jag får fira min födelsedag i värmen för i mars bär det av.
Hurra! Vad härligt det ska bli!
Igår hade jag ju lite hemligheter och bus på gång...
Vi överraskade nämligen världens bästa Ina med en all American babyshower!!
Vår kompis Tess hade bestämt att hon skulle komma hem till Ina och fika på kvällen så att vi kunde vara säkra på att hon var hemma. Hon ringde Ina och bad henne komma ner till porten för att hon behövde hjälp att bära.
Och när hon öpnnade dörren: SURPRISE! Där stod vi hela gänget med presenter, mat och dryck!
Hon blev helt chockad och trodde hon hade blivit knäpp-!
Det första hon sa (med väldigt skarp röst) var: Men vad håller ni på med???
Sen vart det ju såklart kram och tårkalas för hela slanten!
Så himla roligt och hon blev så otroligt glad sötingen!
Nu är det inte så länge kvar tills liten ska kika ut och vi är så nyfikna på vad det är för en filur!



Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2008-11-24 13:46:29

Ååå vilken roligt grej!!! :-D



Mä vilket lyx att fira sin födelesdag i solen en annan kommer ju få göra de i snön om den nu ligger kvar hihi. Men va härlig för er, vart TOK avvis hihi.

KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-24 14:20:31

Zandra: Det var superkul och hemmes min när hon öppnade dörren och såg oss var obetalbar!



Ska bli så himla skönt!!! Härligt att ha något att se fram emot i tråkiga januari och februari!

Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2008-11-24 14:35:32

Vilken kul idé med all amaerican Babyshower =)



GUD vad avis jag blev nu på dig som ska till Thailand, såååå härlig att ha det att se framemot, det är du verkligen värd efter allt ditt pluggande. Vi var där 2007 i mars på min 30 års dag =)



Nu måste jag jobba vidare men vi hörs och ses kanske snart igen på en kryssning ;-)



Masssa kramar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-24 14:50:35

Anna: Ja, det var verkligen lyckat och all cred till tjejerna som kläckte idén!

Ska bli superskönt att få komma bort och att få se detta Thailand som alla tjatar om ;-)



Det vore så himla kul! Väntar med spänning på mer info! Ha en bra dag sötis! Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-11-24 20:55:32

Åhh vad gulligt av er att övveraska sådär. Mysigt!!!



Thailand...Har du plats i resväskan? Jag kan vika ihop mig...haha

KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-25 11:07:08

Madeleine: Det var jättemysigt och väldigt uppskattat! Hm.. med tanke på att jag alltid packar för mycket blir det nog väldigt trångt, men du får mer än gärna göra ett försök! ;-)

Kram kram

Postat av: Linda

Publicerad 2008-11-25 16:00:21

Åhh jag började gråta när jag såg finaste magen!!! Fina Ina! jag skickar över massor av lycka till kramar till henne som du kanske kan skicka vidare?... Hon kommer att få uppleva nå´t som inte går att beskriva med ord!

Vad avis jag blir att ni ska iväg! Pappa kom hem i fredags och var tydligen brun som en tidig pepparkaka ha,ha. Jag tog också fran jul- lådan med pynt i dag, såååå mysigt :) Ha det bäst! puss.

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-11-25 16:27:22

Åh gud vad härligt med Thailand, det är typ världens bästa semesterställe för allt är så jäkla billigt och sen är thailändarna så himla snälla. De kan dock bli lite jobbiga ibland när de vill att man ska handla där. Jag har vart där två ggr. Vart i Thailand ska ni och hur länge blir ni borta? Kram!

Postat av: Milla

Publicerad 2008-11-25 19:01:12

Mysig överraskning! Vill också ha en liten... Min börjar bli stor, nämligen 7 år. Så du är varmt välkommen hem till oss på lite kalas på lördag! (efter 16, vill man komma senare är det ok. Kanske bjuds på lite lättare mat och samkväm, hehe)

Ha det bäst!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-25 21:19:51

Linda: ja, visst är hon fin!!! Jag ska ge henne en stor kram från dig i morgon när vi träffas!

Ska bli riktigt skönt att få komma iväg- jag lär ju jobba en del i sommar så man får passa på!

Puss gumman!



Evelina: Ja, längtar som en tok! Blir två veckor och Vi ska till Phuket-Kata & Karon Beach i- sen någon dag i Bangkok!

Kramis



Milla: Hmmm Lite sugen? ;-) Liten blir stor! Kommer självklart förbi en sväng på lördag! Kramis!

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-11-28 09:24:50

Vilken överraskning och vad roligt! Det kallar jag vänskap. Baby Showern måste ha blivit ett minne för livet för er vän. Trevlig helg! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela