Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Snö från älsklingen

Publicerad 2008-11-18 20:39:15 i Vardagligheter

Blev världens bästa måndag igår trots rejäl huvudvärk på kvällskvisten- för när älsklingen kom hem från jobbet hade han med sig en present till mig:

Halsband och örhängen från Snö! Så snygga och verkligen en fullträff!
Min älskling är verkligen bäst och jag är nog lite bortskämd! ;-)
Puss på dig hjärtat!
Idag har jag faktiskt pluggat duktigt och även varit en sväng ut till min stackars mamma som ligger nyopererad med foten i högläge. Lagade lunch  till oss och gick ut med hundrana i ovädret! Svinkallt!
Nu tillbaka till tv-soffan och favvo programmen!
Puss!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-11-18 20:54:51

Åhhh sååå fint, blir riktigt avis här:) Tänk om man hade ngn som kom hem med presenter till en, här får man överraska sig själv. Inte lika kul...



Imorgon är det kalla dagen på jobbet...brrr..



Sov så gott. KRAM

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-11-18 21:34:38

Din älskling drog verkligen till med maffigt pluspoäng idag. Vilken underbar present =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-18 22:22:54

Madeleine: Tack! Kan säga att jag älskar det! Jag är säker på att din prins dyker upp när du minst anar det! Och glöm inte vantarna och mössan i morgon sötis!

Kramar!



Malin S: He sure did! Men prenumeration på bästa inredningsmagasinet och korvbröd är inte fy skam det heller! Kramen!

Postat av: Emelie E

Publicerad 2008-11-19 07:57:25

Tack va gulligt av dig!

Fina smycken!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-19 10:36:59

Emelie: Tack!=)

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-11-19 12:32:35

Tack snälla du!!

Postat av: Elin

Publicerad 2008-11-20 11:05:41

Vilka fina smycken! Pluspoäng till killen din ;-)

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-20 13:00:04

Elin: Tack! Han ligger verkligen på topp nu! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela